torsdag 27 januari 2011

sviningt sjuk..

40 graders feber, totalt däckad i två dygn, näsan forsar och hostar blod..

Fyy satan för dessa sjuka tider..

Hade en super trevlig helg.
Lördagen skulle vi haft tjej middag med alla dess tilbehör.
Men med 3 sjuka och en som aldrig dök upp så, vart det jag o fina Mickis.
Vilket räckte alldeles utmärkt :)
Åt gott o drack gott. Sen begav vi oss in till stan..
Hel lyckad kväll enligt min mening :)

Vaknade upp på söndagen med jordens bakfylle röst.
Va iväg på brunch hos Sonja på Ledingenäs.
Super god mat o dricka och allmänt trevligt.
Och är bara för gullig!

Kom hem och sen dess har jag legat took däckad.
Börjar dock känna mej bättre, ingen feber idag och cementen i huvudet har släppt.

Väntar på mormor så ska jag ta mej till stallet. Måste iaf ta en liten jogging tur för nästa helg är det träningar som gäller och tipp topp form:)

Elina har fått hundvalpar nu okså, 36 timmar fick hon kämpa, men nu har hon 6 små fina bebisar! Bella o jag ska åka upp o titta på dej idag..Kan bli farligt, men verkar dock bara som att det blev han hundar och vi vill ju en ha en tik så kanske kan motstå dom ändå ;)

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar