fredag 14 januari 2011

Detta är mitt nyårslöfte..

Mitt nyårs löfte är att bli duktigare på att dokumentera hästarna och min egen ridning.
Både för skojs skull och för min egen skull. Kunna gå tillbaxs o titta vad jag gör rätt o fel. Och se fram stegen tydligare.
Jag är otroligt självkritisk så det kommer bli nyttigt :)

Vi slänger upp den första som är filmad med Iphone och av lilla syster som sitter på min 6åring = inte helt lyckad.
Hon snackar sej igenom hela filmen om en stad, glass och att min häst tycker om banener. Så fick för att ens kunna överleva att titta/lyssna första minuten kasta in musik.
Vilket blev halv konstigt de med då jag hoppar av hästen o sen upp igen..
Hade man hört rösten, så hade man förstått att de va för att lilla donnan lagt tungan över bettet.. :)
Vi prvar får du se hur länge jag håller i det.. :/
Så kanske en födelsedags present? En film kamera??! Tål att tänkas på ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar