söndag 9 januari 2011

Aktivt liv?!

Haha jag är verkligen helt värdelös på detta med att hålla bloggen intressant och uppdatera.
Men va fan, sånt är livet när man har mkt att göra om dagarna..

Idag kom Pyramus min D-ponny hem för försäljning.
Om nu inte lillasyster visar sej klara av honom och få lite mer intresse för dressyren.
Dagarna rullar på som vanligt, segt med så lång ledighet som jag haft nu under julen.
Men kanske behövligt för både mig o Bella.

Isabella har iaf fått hinna med o rida mer nu under så många lediga dagar.
Och hon har verkligen utvecklats, blivit lite för tuff i stallet och uppe på häst ryggen :/ Haha..

Slänger upp en liten film från dagens pass idag, 4 tjejer och 3 hästar motionerade på samma gång. Väldigt effektivt.

(NÄR jag hittar min sladd ) ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar