torsdag 20 januari 2011

Kort arbetsvecka.

Då är det snart helg igen.. Härligt..

Vi ska äta god middag och dricka gott i helgen, fira mig i efterskott..
Kommer bli så bra, länge sen man träffade alla.

På lördag kommer det en tjej och provar Condetto, får se vad det blir av det
Vi måste bli av med lite hästar iaf, då det tar alldeles för mkt tid att ha 8 egna hemma.

5-6 är det Uffe träningar igen, ska bli kul o se vad han säger om Midori.
Tar bara med henne. Hjärtat kände jag inte riktigt att jag fick ut nått av för dom pengarna.
Och lillasyster ska vara med på Pyrre, det kan bli spännande..
Men okså otroligt nyttigt...


Stall ledig idag då min otroligt goa medryttare tog båda hästarna idag, så jag ska passa på att hinna in till stan, köpa lite alkohol och mat tills lördag..
Jag är jätte sugen på att klippa mej, Malin tyckte det va på tiden.
Vill göra nått helt annorlunda med håret, får se vad vi kan knopa ihop :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar