söndag 16 januari 2011

22 år i 7 timmar till..



Usch, stanna klocka STANNA!!
Ålders panik..

Helgen har gått i rasande tempo, som vanligt..

Fredags kvällen slutade med ett glas vin hos Jackie..
Vi vart barn ledig då B stannade kvar hos mormor..
Vart sen säng gång trots att jag blev hämtad rätt tidigt..

Lördagen vart stallet i vanligt ordning. Körde ner mamma o Kennet som skulle på födelsedags fest. Och passade då på att åka o handla till tårtorna.
Sov kvar i stallet (elr självklart inne i huset) då jag hade stallet söndag morgon.
Bakade tårtor och annat fram till 1 på natten.

Idag har min pappa och Lisa vart här på eftermiddagen, fikade och jag fick en soda streamer. Tusen tack!
Sen kom I och G förbi, fick en jätte fin kruk växt och pengar. <3

Har haft en otroligt effektiv dag med, städ och mat lagning..
Har precis slängt ihop en äppelkaka och muffins.
Ska börja med tårtan om jag orkar??! Eller så får den kanske vänta tills imorrn bitti?

Morgon dagen = Min 23 års dag, firas uppe hos mamma med familjen..
Vilket jag tyckte va ett smart drag av mej själv. Slippa laga mat?? Blir ompysslad? o slippa diska? Ja smart val där :)

Nej nu måste jag sätta fart, lite halv trött nu efter en lång dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar