torsdag 13 januari 2011

Första tanden ryckt..


Dagarna rullar på i väldans fart..
Insåg när pappsen ringde o frågade när ska vi fira dej?
Fira mig? Ja du fyller år på måndag vet du?!
Ja just fan, skit då.. Då måste jag stor städa o baka, fan va jobbigt ;)
Vill inte bli äldre.. För de betyder att alla nära o kära o speciellt min lilla blir större.
Kan inte förstå att hon fyller 5 år i Juli, helt galet :/

Det är långa dagar i stallet just nu med 4 hästar som ska göras varje dag.
Jag e otroligt tacksam över min mamma o all hjälp jag kan få <3

Pyrre e ju som sakt hemma, otroligt härligt!
Men jobbigt, då försäljningen blir mer personlig för oss vilket gör de lite svårare o vi e så jäkla kräsna på vilka som kommer bli hans nya familj. Har trots allt haft hästen sen han va 1 år. Jag har upplevt mkt glada o förjävliga stunder :)

Midori. His Heart och Condetto utvecklas fin fint :)
Riktigt härliga hästar.
M är nu tänkt att ge mej ut på msv klasser med.
Hon går som en klocka, sammarbets villig som aldrig förr.
Uffe kommer 5-6 feb. ska bli spännande o höra vad han tycker och få lite extra hjälp med bytena.. Då dom fortfarande kommer lite olägligt ibland.

Idag har min "stora" tjej vart hos tandläkarn. Då vi upptäckte på 4års kontrollen att hennes fram tand som hon slagit i mörknat.
Så idag rök den, hon skötte sej galant som vanligt.. :)
Så nu har fröken en stor glugg, som hon stolt visar upp <3

Slänger in nån bild o film.
Sen blir det att hänga tvätten innan säng gång.
Klockan ringer 6:30 o dagen blir lång.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar