måndag 10 maj 2010

His Heart!



Nu har jag tagit ett beslut.

Jag fick förfrågan i förra veckan av Haags, om jag ville ta hennes 5åriga val från Tyskland.
Som har vart hos Pernilla André och sen kom han tillbaxs till Anna.
Men dom klickade inte riktigt.
och dom har vart in med honom och är behandlad.
Så den galen PANNAN!
GER MEJ HÄSTEN! Men inget 100 om att detta håller. Men gratis häst kan man chansa?
Jag tog till slut det beslutet att jaa!
Jag kör på det!!!!

Så nu ska jag köra på lugnt under sommarn. Och sen får vi ta ett beslut.
Är han fräsch så kör jag på! Då har jag en toppen fin kille!!
Elr så får man gå den tråkiga vägen. Men då gett honom en chans och en bra sista tid!

Sååå spännande detta kommer bli!
Men får absolut inte gå över på mina riktiga hjärtan!! <3

1 kommentar:

  1. Som sagt, friskt vågat, hälften vunnet! Det kommer gå bra! Puss

    SvaraRadera